coi de meme
dilluns
Aquest és un meme que m’han passat varies persones (gemmi,joanmarc,selphy). Per cert el meme le modificat una mica…consta de 5 preguntes, el millor post, el més warro, el més serio, el més currat i el més divertit xD.

El guanyador com a millor post és… Porra: Barça – Arsenal

El guanyador com a post més warro és… meme de la platja

El guanyador com a post més serio és… creuers de la mort

El guanyador com a post més currat és... Georgia, país turístic?

El guanyador com a post més divertit és... gimfriks

El meme li passo a qui vulgui! Començant per la menxu.. passant pel laprí i acabant pel farlopa

Deixat de banda la meva vida sentimental... el passat cap de setmana... per oblidar xD, només felicitar al Schumacher per tot el que ha fet (que és molt) i al Schumacher del tennis! ets molt gran Federer, ahir vas dir unes gran paraules.. “Ara sóc el millor i no em canso de guanyar”, només tu ho pots dir, els altres que callin per sempre.

Aah! La porra la va guanyar un company meu de classe (del madriz), srubio, ja veuré quin serà el premi, ara no tinc ganes de pensar xDD