Carta als reis mags de l'orient mitjà (a prop de Kabul)
diumenge

Estimats reis,

Aquest any he estat molt bon noi (hi ha gent k ha plorant sang), he ajudat a molta gent (comprant una samarreta de l’UNICEF.. ueno és la del barça xD), a més.. estic currant de valent, més que el ronaldinho i tot (si això és veritat i cada dia). Espero que tot el que us demani.. sigui una relitat, tan es el dia que m’ho porteu i qui m’ho portarà... el pare noel, caga tió, el torrente o el chavez, tan es.. però vull tot i tot. Aquí teniu la meva comanda

- Auricular per l’ipod, no fa falta que siguin ipod, amb uns nike per corre me vale.

- Una wii per jugar a tenis contra la família.





- Uns altaveus nous, els del pc estan xungus... i quan dic altaveus.. vull uns super altaveus que pugui percebre nous sons.






- Aqua di Gio, només tinc 1 gota d’aquesta substància, de Ralph Lauren Blue en tinc molta..






- Roba xD... ueno roba sempre en compro.. però vull una camisa xula.






- Bitllets gratis de la Renfa






- Una novia del pal Sharapova - Scarlett Johansson – Filla de la Tous (això últim ho retiro, no vull lios xungus)






- El sensor per les bambes de l’ipod, vull que em calculi la distancia de casa meva a l’estació de la renfe mentres camino en mode Zombie a les 7 del mati.






- Un mòdul de memòria ram pel PC






- ... no se que més demanar, todo lo demas paypal





Aquesta llista es modificarà en funció de les coses regalades, per exemple, si dintre de 2 setmanes tinc una novia amb les característiques argumentades anteriorment, doncs posaré una X. També aniré afegint regalets a mesura que em vinguin antojos.

Etiquetes de comentaris: