Porra: Barça-Arsenal
divendres

No aguanto més!!! Inauguro la porra del Barça-Arsenal! xDD, com molts de vosaltres sabeu que el Barça juga aquest dimecres un partit històric, la final de la Copa d’Europa. Pot ser un partit amb pocs gols (hi hauran nervis) o molts gols (veure Final de la Uefa).

Una de les coses que m posa nerviós del meu bloc és el compte enrere i l’himne de la Champions que vaig posar en un post anterior xDD. Espero que hagi algun encertant, ja que la porra anterior ningú va posar 1-1 xDD. En el cas que empati i s’hagi de jugar els penals... per exemple, Barça 1 Arsenal 1 i en la tanda de penals guanya el Barça! doncs en la porra s’ha de posar:

Barça 1 – 1 Arsenal (Barçawin)

Ala ja ho teniu!, si voleu jugar, poseu els resultats en els comentaris d’aquest post i si no veure aquesta web. Per cert, el premi serà una samarreta del meu bloc! xDDD

NOTA: Si han resultats iguals es sortejarà el premi davant norati (Jo mateix o no xDD)

Porres

Adagio: Barça 3 - 0 Arsenal (encara estic somiant)

HiDe_: Barça 3 - 1 Arsenal (Henry de penal i ho celebra amb el Barça)

Garf4: Barça 2 - 1 Arsenal (Típic resultat de garf)

Gryphus: Barça 4 - 1 Arsenal (Que els deus falsos t'escoltin)

Cesc o Reyes, Henry suplent