Les meves passions (II)
divendres

Una de les meves passions, deixant de banda el món informàtic, és el futbol. No sóc un bon jugador, no se jugar be a pilota, no se marcar gols, no se driblar, no se donar ordres, no sóc un líder (en el camp), sóc un jugador mediocre. Tot i així el futbol m’apassiona. Veure 22 tios corrent en un camp i perseguint una esfera per tal d’enviar-la a dins de 3 pals, bua! excitant xD. Molts de vosaltres segurament no us agrada aquest joc de l’esfera, potser altres esports, vease basquet, escacs, F1 (fernando muesly diu que no és un esport), criquet, beisbol, hípica, petanca, billar, el joc del mocador, qui aguanta més temps sota l’aigua guanya, el mític pols o cap esport! jaja, conec gent que no li agrada cap esport i segurament és més feliç que jo o no. Però veure un partit de futbol i patir perquè el meu equip està apunt de guanyar una final o està perdent de 4 gols, bua és molt orgàsmic, bueno perden de 4 gols... no és gens orgàsmic xD. Total, m’apassiona el futbol i qué?

p.d. M’agradaria que en un futur... quan el meu partit BECE domini el món... substituir les guerres per partits de futbol, segurament el món seria molt millor, i veure un partit USA-Corea del Nord.. no te preu. Todo lo demàs dagiocard.