Falta poc per casar-me
dissabte

No no! No em caso, ho he escrit per tenir visites, hi ha molta gent k li agrada el tomate. Parlant de casaments, jo si em caso serà a Las Vegas vestit de Elvis, o una celebració típica de prínceps, per després vendre les fotos al Hola, Lecturas, Interviú, Man o National Geographic, pq hi ha cada un que es mereix viure al Zoo de barcelona del Jordi Portabella que tb ha inventat el Bicing (bici per anar per BCN de pagament, normalment el carnet de Bicing arriba 2 mesos tard a casa, deu ser culpa de la Renfe).

A mi les bodes m’agraden, anar a l’església que des de la comunió no entres mai i escoltar les típiques senyores dient, avui el cura ho ha fet moltbe... si ja moltbe en el moment que l’apòstol puja la muntanya de no se quina santa muntanya.. és fascinant i excitant com La Jungla 4.0, i aquella veu de cura... un bon lloc per dormir...

Després de santa església, menjar el pica pica, normalment menges fins explotar mentres beus alcohol i cava, o no menges res pq si et despistes tothom s’ha fotut el menjar, tots cebados. Quan acabes el pica-pica toca anar a dinar o sopar (depenent a quina hora es casi la santa parella), allà menges per mejar pq el pica-pica d’abans t’ha convertit en un porc. Quan acabes el primer plat.. toca el gelat de llimona (això ho haurien de fer tots els restaurants i el MErdonals tb!), i tot seguit el segon plat i les postres (patís gegant, però només et toca 2 cm del pastís). Quan acabes el dinar o sopar toca ballar i beure, ja no explico més pq després de beure la primera copa.. no recordes res, només saps que vas estar allà per les fotus o els videos cutres que fan xD.

Sea como fuere, de moment no em casaré, només si la Meva Maria Sharapova vol, tot el que sigui per el seu amor xD.

Etiquetes de comentaris: , , , ,