Va a ser legendario
dimecres


Hola! des de l'últim partit del barça no he escrit al bloc xD el tinc super deixat... deu ser la mandra o el poc temps que tinc, bueno ara estic de vacances...

Doncs que vaig durant les vacances.... doncs mirar seeeeeries, veure noticies d'esports i jugar al COD4 que és genial.

Top de series que miro a les vacances:

1. True Blood, quina gran serie i quina gran temporada, cada capítol és una película.
2. Cómo conocí a vuestra madre, molt bona serie d'humor!!! que gran! necessitaré fer un post d'aquesta serie i les frases més cèlebres... va a ser legendario.
3. Big Ban Theory, tb una gran serie d'humor, però mooolt friki, també hauré de fer un post d'aquest magnífica serie.


Aquestes son les 3 series que miro actualment, pq les altres encara no han començat.

VISCA el Barça que m'en vaig a Mónaco a veure la super copa d'europa!

Etiquetes de comentaris: