Top-6 Sèries americanes
diumenge

Aquest és el meu Top-6 de sèries que he vist o estic veient actualment i de l'any passat.




True Blood

Posició 6

Smallville: 8 temporades. És una de les sèries com Stargate que ha ocupat tota la meva adolescència, i clar.. és tota una rutina veure els capítols.

Personatge favorit: Clark Kent (Abans era la Lana lang.. ara no hi és)

Posició 5

Heroes: 3 temporades. La primera va ser genial, la segona una cagada.. i aquesta tercera a veure com acaba, de moment m'està agradant però tot sembla una mica forçat.

Personatge favorit: Sylar/Gabriel Gray

Posició 4

The Mentalist: 1 temporada. Una bona sèrie com house, però és millor persona, una mica xulu. Els moment d'humor són genials.

Personatge favorit: Patrick Jane

Posició 3

Prison Break: 4 temporades. De les que m'ha enganxat molt! La primera temporada és de les millors que he vist. Ara torna a ser interessant a veure com acaba tot.

Personatge favorit: T-Bag

Posició 2

Dead Set: Sèrie de només 5 capítols. Una de millors sèries que he vist l'any passat, i de les millor de zombies de fa anys. Us imagineu estar a gran hermano i a fora hi ha una infecció que la gent s tornen zombies... ah! I la presentadora del gran hermano de la sèrie és la mateixa del big brother de veritat.

Personatge favorit: Kelly

Posició 1

True Blood: 1 temporada. Sense comentaris, de les millors sèries i segur que serà una de les millors del 2009.

Personatge favorit: Bill