Vacances a Roma
dimecres


Doncs ara tocar parlar del viatge a Roma. Va ser xulu, cansat, car com aquí, divertit, brut (bastant més que aquí)… total, que va ser bastant positiu. Vam utilitzar l’avió de Vueling, un desastre com a avió.. dels pitjor que he estat, no crec que el Piqué millori les condicions però al ser un transport de baix cost doncs millor no em queixo més.

El transport de Roma és com a tot Itàlia.. free acces, menys els transports d’empreses privades.

La gent.. pos molta gent, masses turistes, i poques italianes, vaig veure algunes noies i molt guapes llàstima que hi vaig anar a fer turisme...

Les pedres, pos molt xules, i els monuments tb, el forrro romano, el coliseu... em sentia com Russell Crow en Gladiator.

El vaticà... molt ric, molta riquesa, va vergonya i molta!, un tros de sostre del vaticà donaria menjar durant molts anys algun país del tercer món. Res més a comentar... la Màfia més gran del món.

El menjar... bastant comestible, pasta, lasanya, canelons, pizzes.. es pot menjar però no demaneu cocacola... ja m’enteneu, la pela és la pela.

Vaja que en general tot correcte, un altre dia explicaré més coses de Roma o no.

Etiquetes de comentaris: , ,