Torno i de vacances
dimecres
Hola campions, he tornat i estic de vacances. Primer de tot us vull presentar al meu nou ordinador el iMac Core 2 Duo a 2,8 GHz de 24''.


Espero que us hagi agradat, és tot meravella i molt preciós.

Deixant de banda la meva vida personal... cada vegada s'acosta la lliga del BBVA (gran empresa capitalista que compra voluntats polítiques, neteja de diners, fiançament de empreses contaminants o que fabriquen armes... Un dia parlaré d'aquests bancs que dominen el nostre planeta), estic nerviós per veure la gran cagada del Barça o per veure el millor equip del món.
També per veure com acaba tot aixó de Olympic Games, pobre Ronaldinho... mira que perdre contra Argentina en el camp els "Treballadors", quanta ironia això del nom del camp amb Ronaldinho. Total que acabi ja i comenci la lliga.

Per cert, és molt raro que l'empresa Spanair facin vols molt barats... que retallin el número d'empleats... pot ser que es passin pel forro els ITVs dels avions, per no gastar diners?? Si és així.. no torno a viatjar en vols barats pq després no ho pugui explicar.

p.d. En el pròxim post explicaré gamberrades que vaig fer a Roma durant les vacances

Etiquetes de comentaris: ,