MySpace a la Renfe
dissabte

Un company meu del curru que és de l’espanyol (nota important), hem va dir que dintre de 2 setmanes jo i ell portarem 1 any currant de valent. Clar.. que he fet en 1 any? Doncs no ho se, crec que res de bo o si. Ha estat un any que m’ha passat molt ràpid.. i per culpa del barça.. cap alegria futbolística, però he conegut molta gent ( a la renfe ).

En la renfe hi ha gent de tot tipus, frikis, noies wapes, noies no tan wapes, altos, bajos, sudamericans, guiris, gossos, bicis, gent amb grip, gent que es passa tot el dia al wc del tren... etc, etc. Però hi ha poques persones que tinc una certa relació comunicativa del pal MySpace (jo tb tinc un), un home que viu a st. Vicenç de castellet que li agrada molt tota la tecnologia i gadgeds, una noia que estudia a la Pompeu i m’explica que és l’últim any d’estudi, un excompany de l’insti que ara curra per sabadell, un altre home que el veig poques vegades però que curra tb a bcn i m’explica les anècdotes de la renfe, i una altre noia que viu a sabadell i curra a bcn, que per les pintes que te deu fer de model a alguna agència o no, això si wapa wapa és la tia però massa pija (coneixeu la Paris Hilton?). També conec altre gent però només ens diem hola, adeu o avui fa fred (conversa típica d’ascensor).

Ara us preguntareu.. que fots al tren tanta estona?? Doncs jugo molt a la PSP, penseu que cada 3 setmanes em passo un joc, porto un ritme massa alt fins i tot tinc un joc rallat de tan jugar i no el pot llegir la PSP, és per plorar sang a borbotons gemmi, també faig una repassada als diaris de Més Manresa i l’ADN o les meves revistes del National G o dormir xD.

Ueno un altre dia us explicaré altres coses que he fet en 1 any.. 1 any dona per molt.. Visca el messi.

Perdoneu per les faltes d’ortografia i lèxic, però vull escriure un post super ràpid.

Etiquetes de comentaris: , , ,