Valoracions dels Partits
dijous

Avui tinc festa i demà tb, per això actualitzo ara al mati, encara no m’he acostumat en despertar-me tard.. quina ràbia. Ahir al tornar del tren em vaig fixar dels mp3 que porten els usuaris de la Renfe, i vaig fer un càlcul dels meus. El 70% dels usuaris que porten mp3 són de marca Apple (iPods), el 60% són els nous iPods nano (molt més barat que el meu l’ipod nano de la sida... es el que te quan apple utilitza peces més barates i no contaminants), el 20% porten el mateix que tinc jo, i la resta l’ipod normal gros nou i algun la versió més antiga. Total, fa 1 any jo desitjant tenir la meva ipod (que era super cara).. i ara tothom en te, felicito els de l’apple, això em fa recordar quan tothom tenia el nokia 3310 xD.


Deixant de banda els gadgets... falta menys per les eleccions... l’altre dia vaig entrar a la web del PP (ho sento.. se que vaig cometre un crim, mereixo anar a guantanamo de vacances), doncs la web no se.. sembla que promocioni un producte, el color uqe predomina és el blau... sembla del BBVA o d’Astúries. El del Zapatero predomina el rojo, aquesta web m’agrada més, és més accessible, sembla el sport.es. El de iu.. bastant cutre visualment, i la programació.. cutre cutre. El PNV.. quan he vist que utilitza el llenguatge ASP, doncs faltal, fatal.. es nota que són de pura dreta. Després del de ERC.. ueno és acceptable, no mata, pe`ro està bé. I finalment els m’agraden més són de CiU i Iniciativa.. pq?? Doncs pq utilitzen un llenguatge gratuït i segur que el servidor és linux, tot gratis, com ha de ser!.

Bueno no rallo més.. ara poso les notes:

PP = 3

PSOE = 5

IU = 4

PNV = 4

Esquerra = 6

CiU = 7

Iniciativa = 5

Van al setembre a recuperar, PP, IU i PNV. Nota mitja 4.85, la classe no aprova (com sempre).

p.d. Que consti.. No SÓC del CiU, aquí i ni a la Xina!!!

Etiquetes de comentaris: ,