Bojan vs. Marina Llansana
diumenge
Hola estimat bloc. és el meu primer post de l’any que trist eh!.

Un any més però amb les mateixes coses i tonteries de l’any passat, sort que ha tornat el Henry però l’eto’o marxa a l’Àfrica, ah i sort del Bojan. Pobre noi.. tan jove i segur que no ha pogut anar mai al Bigben (una disco que està a prop on viu ell) ja que no poden entrar els menors de 16, ueno segur que no li deu preocupar cobra més que jo.

Deixant de banda el futbol (barça), falta poc per les eleccions (no les de USA.. que encara els hi falten 1 any.. i estaran tot l’any fent mítings i tonteries).. qui serà el president de España.. si si aquell país que ara te un nou himne, i l’autor de l’himne està cabrejat xD. Espero que ningú sigui presi pq últimament hi ha molta tonteria, prefereixo viure amb els budes i viure 7 anys al Tibet com el Brat Pitt.

Si apareix un partit dels treballadors segur que els votaré, però com que no sortiran doncs no se... potser em voto a mi, com sempre. Això de votar i que surti un titella-vampir.. són èpoques passades, el món evoluciona, només veient els resultats de la gent que no vota (més del 50%) ho explica tot. La única cosa que m’agrada de la política són els piques que tenen entre partits, ERC vs. PP, Convergents VS cristians d’Unió, o tots contra el PP, també el Polònia... sincerament, prefereixo els polítics del Polònia. Espero que dintre de 100 anys no estiguem com ara.. ueno estaré mort o potser no... el temps ho dirà, visca el meu Frankfurt.

Ah la diputada que més m’agrada de totes és la Marina Llansana portaveu d'ERC, no se.. és mona..

Marina Llansana em viu!!

Etiquetes de comentaris: ,