Bon Nadal amigues
dilluns

Ei amics! Encara que sembli que estigui mort estic viu molt viu o almenys una mica viu. Us desitjo a tots unes bones festes!! Encara estic paint el sopar d’empresa i les sortides nocturnes de vampirs.. xuclant sang i aquestes coses que es fan a les nits. Porto unes viciades a la Wi que m’esten sortint canes al cap, però viciades de només matar i matar zombies i monstres xungus, va perfecte per treure l’estrès, falta poc per que em passi el joc.. quina pena oohh.. sort que només puc jugar els caps de setmana.

Sobre el sopar d’empresa.. un company perico (amic invisible) em va regalar un tanga de barça i una funda del messi-valdes (barçatoons) i jo vaig regalar una pilota que fa llum per l’estrès i una d’aquelles coses de fusta per donar massatges a l’esquena. També els jefes i els companys vem fer una gimcana a un company que marxa de l’empresa.. és un figo el tio xD.


Ueno no rallo més xD que últimament escric molt jaja.


Bon nadal i fones festes!!!

p.d. No parlo del Barça pq no tinc ganes

Etiquetes de comentaris: ,