Meme - Temps enrere
diumenge

Aquest super meme ..... és de la eva, ueno (com diria montilla) m’he li la us fet fer aquest meme.

1. Jo 10 anys enrere: Fa 10 anys estava mirant Titanic al Cine, veient el DiCaprio morint-se a l’aigua i a les noticies deien no se que de l’ovella Dolly, tot això amb 13 anys.

2. Jo 5 anys enrere: Fa 5 anys estava mirant The Ring al cine.. bua ho vaig passar fatal, una de les poques pelis que he passat por, la primera Exorcista, clar era petit.. (últimament les pelis són molt repetitives i ja saps quan surt el susto i sempre tenen la mateixa cara... de yonkis), per cert, em ralla molt la nena de cabells negres llargs amb mirada melancòlica.

3. 1 any enrere: Estava fent pràtiques i al paro (sense cobrar) sempre estava amb la gemminola a la platja, menjant, possant cremes, criticant a la gent, comprant gelats al mcauto i conspirant sobre conquerir el món.

4. Ahir (24 de novembre): Ahir vaig anar a veure una peli de “por” (entre cometes pq por... no massa... pensava que era un reportatge de callejeros), ah la peli és Rec no Shrek. També, va marcar el Bojan Cric.

5. Avui (25 de novembre): Avui és diumenge i tinc son, he vist l’últim capitol de Heroes Temporada 2 cap 9. Demà faràn la reunió per la vaga dels guionistes usencs, si al final no arriben a un acord... doncs Herois li quedaran 3 cap per acabar... i no faran pelis al cine oh... total, últimament els guions de les pelis.. kaka.

6. 5 cançons de les quals em sàpiga la lletra: El meu avi va anar a cuba, sol solet, la bruixa es pantina, paf era un drac màgic, i Impiccherranno Geordie con una corda d’oro.

5 llocs ideals per visitar: Tota la part de Toscana, una part de Galicia, La comarca (la part de Hobbiton està mol xula, hi ha unes gran vistes a las tierras de Sauron, però a vegades veus un ull gegant), Normadia i Manresa (això últim és conya)

8. 5 coses que m’agrada menjar: Tot el que no tingui al·lèrgia. La pizza, macarrons, canelons, pollo alast, donuts, braves, xipirons farcits amb salsa.. bua m’he passat de 5

9. 5 joguines preferides: Action man, el monopoli, hotel, UNO i la Super Nintendo el Celebro de la Béstia

10. 5 distribucions de GNU/Linux preferides: Catux, knoppix, Ubuntu Live, Rxart i Mandriva xD.


NOTA: Passsssso el meme a qui m'ho demani..

Blocaires/Bloggers que volen el meme: gemminola xD

Etiquetes de comentaris: