Mileurista
divendres

He posat aquesta foto per augmentar les visites, sempre va be mostrar roba de l’autor, és una altre manera de vendre el bloc, i poder ser famós, allà on va triomfa, san miguel.

Deixant de banda la meva vida personal.. ah! si voleu saber més de mi haureu de fer un pagament de més de 100$ (aprofiteu ara que el $ és barat i compreu ipods i texans levis) al meu correu de hotmail que està vinculat al paypal.

Deixant de banda la meva vida estafadora, dilluns festa! Per a mi i també pels d la renfe, clar han de tenir 2 dies mínim de festa i agafen les festes de barcelona pq la ciutat és la més gran de Catalunya, la Catalunya de Muntilla i el seu Frankfurt. Què és fa durant la Mercè? Doncs no ho se, com que sempre he viscut 24h i 365 dies (sense comptar els anys bisiestos) a Manresa mai he fet aquesta festa, suposo que faré el gos bup bup o fer la serp per casa, consisteix en estirar-se pel terra, treure la llengua i moure’s de banda a banda com les serps, ah i si sents música t’aixeques del terra.

Deixant de banda la meva paranoia serpeinal, diumenge surt el nostre amic Julián Muñoz de la presó (no la de quatre camins, ni la que faran a st. Joan de Vilatorrada –a prop de Manresa pels que no esteu situats i sinó sabeu on està doncs mira bona nit que la vida és dura). Doncs el tio només haurà de pagar 50.000 € de fiança molt menys del que cobrarà el Mourinho uns 35 milions de € per marxar del Xelsi, quina vergonya i jo mileurista com Suaesta jugador del Biblao.

Deixant de banda.. és broma ja he acabat el post xD

Etiquetes de comentaris: