Madaleine
dimarts

Tornem-hi! La champinyons comença un any més, qui guanyarà? No se. Si arriba el barça a la final faré porra xD.



Últimament les noticies no paren que si l’economia mundial està fatal, tot per culpa dels d USA, que si no troben a la Madeleine (jo també tinc pàgina web) i els pares visiten al Papa al Vaticà, sempre m’han agradat els soldats del vaticà, que si l’Amor és transsexual o el Duran i Lleida no li agrada que el Mas li toqui els cataplins, que si el referèndum per l’autodeterminació pels voltants del 2014 (tothom estarem morts), que si ara donaran diners per les infraestructures de Catalunya Rodalies Renfe.. etc, etc... no paren les noticies.

El que més em cansa.. és sentir noticies sobre la Madaleine, els pares s’estan forrant però a base de bé, surten a tot arreu, al cine, a la TV, als diaris. Hi ha alguna cosa estranya, a més els anglesos els interessa tot aquest show pq així poden dir que la policia de Portugal és fatal. També, cada 4 dies troben proves per llocs on la nena hi estava... no entenc res segur que no han buscat al google.com, prefereixo veure SuperModelo o Gran Hermano 9.

Segur que faran una peli com el llibre que m’estic llegint.. és genial.

Per cert, rebo sms del FCBSOCI bastant tristos, dona per fer posts llargs.

Etiquetes de comentaris: ,