11 de setembre
dimarts

Primer de tot.. 11 de setembre.

Segon, ara cada any pago al Barça, ara puc criticar i insultar amb raó pq m’estan enganyant, el soci no se’l pot enganyar. Si tot va fatal, dintre d’uns anys em presentaré a president per després presentar-me al govern de la generalitat, i més endavant a USA, així poder controlar el món i governar l’univers. Sempre m’ha agradat tenir una caseta a la lluna Europa de Júpiter.

Tercer, tot torna a la normalitat, els nens al cole, alguns currantes al curru, el gran hermano segueix a la TV, ara amb més pollo que mai, una cega, un musulmà, una travesti, germanes que mai s'han vist..., el buenafuente tb, Rajoy segueix demanant la dimissió del Sapater, i ell feliç com sempre.

Quart, demà 12 de setembre, Rodalies Renfe haurà acabat les ampliacions de l’estació Sants per culpa de l’ave i així els horaris tornaran a la normalitat, no m’ho crec, ja us explicaré com serà el dia de demà.

Cinquè, m’agrada la Sharapova i la festa de la Mercè.

Etiquetes de comentaris: , , ,