Renfe vs. adagio
diumenge

Ei! Bua questa setmana fatal, fatal, he dormit poc.. i clar no he tingut temps per actualitzar. Sort que demà torna la rutina de sempre, ueno currar una mica més tard, vaja currar a la hora que toca xD.

Una de les coses que no entenc són els bitllets Express. Són uns bitllets que si el tren que esperes arriba més de 15 min tard doncs vas un oficina, reclames molt i et donen un bitllet gratis d’un viatge. Si si, només d’un viatge! de que em serveix un viatge? si compro un bono mensual il·limitat?? Doncs res.. que no em serveixes per a res, tot és una farsa, i segur que aquests de la renfe no deuen perdre diners amb aquests bitllets express. El que més em fot és l’ave, tanto i tanto ave i els de rodalies estem al tercer món, no entenc res xD. A més si em queixo més i més segur que no servirà per a res. Per cert, tanta seguretat amb els avions, i els trens no??? coi tampoc entenc res. Per exemple, si fos una persona molt dolenta agafaria petards, aniria a alguna estació on pots accedir al tren sense cap control (totes), i pam deixes uns quants petards al tren i marxes normal com si no hagués passat res.... desastrós.

L’única esperança que tinc és que el Barça guanyi la lliga 2007-08.

Etiquetes de comentaris: