Heroi
divendres



Si si! Vull ser un heroi com algun dels personatges de Herois. Seria guapo allò de parar el temps, així podria dormir més, fer gamberrades i ajudar a la gent xD. Però si tingués la capacitat d’aturar el temps... el meu temps s’aturarà?? em faré gran si utilitzo molts cops aquest poder?? Clar si aturo 1h cada dia això vol dir 30h al mes, 365h al any.. vaja jo tindré 1 any més que la resta dels habitants del planeta contaminat Terra. També hi ha un altre poder que m’agrada, el de poder trencar-me les cames o amb el cotxe xocar contra una gasolinera i dp sortir xino-xano que no m’ha passat res xD, vaja m’autoregenero com el Cor Petit o Piccolo. Mola, agafaria un avió i m’estamparia contra Montserrat o fer molt Jackass.

Segur que tinc algun poder semblant però encara no el conec, tard o d’hora sortirà.. i podré ajudar al món.

Ueno paro que estic desvariant, apa bon cap de setmana, falta poc per la lliga i la xampinyons xD

Etiquetes de comentaris: