El bloc al diari
dilluns

Ei!! Comencem el juliol a tope amb les rebaixes i el mal temps del passat cap de setmana, genial. Diuen que potser aquest estiu no farà gaire calor... no com a Itàlia que estaven, fa pocs dies, a 47º, jo si estigués al carrer amb 47º faria una barbacoa sobre els cotxes negres, ah i segur que mentres estigués pixant el pipi s’evaporaria.. uala que guai. Total, que no volia parlar sobre això jaja, fa un temps el meu bloc va ser publicat a un diari del Bages, el Regió 7, ara la meva meta és la BBC, Eurosport, Canal Historia, SCI-FI i TV8 amb el Buenafuente. Vaja que trist el Buenafuente, de A3 al canal privat català xD. I parlant de programes... un dia explicaré sobre el gran programa Cuarto milenio xD, el tio és molt frik, tants anys fent aquesta feina.. segur que deixen seqüeles, per cert, el tio Miki Puig de Factor X (gran programa xD) em produeig una ràbia com la mateixa que tinc amb l'alonso.

Etiquetes de comentaris: ,