Yo no soy Fernando Alonso
divendres



Estic viu, he viscut una setmana de luto tot per culpa d’un equip de futbol català, i no parlo del Granollers ni de St. Carles de la Ràpita, sinó del Farsa. A veure que farà aquest diumenge... ah tb faran F1 !! cada vegada m’agrada més la F1, vaja només ho miro pq el Alonso (em fot molta ràbia) i el Hamilton (em fot molta ràbia aquest nen mimat) estan tope picat, mola mazo!. Parlant de ràbia, em fot molta ràbia xD veure tants anuncis per la TV, ahhhggg! i més del 70% són de l’alonso aaahhhhggg (el 20% del Nadal i el 10% Gasol + Ronalpiños), yo no soy Fernando Alonso, pero sí puedo hablar como él... Ah l’únic anunci que per mi és un dels millors és aquell del noi daltònic.

Apa bon cap de setmana i a veure si actualitzo més el bloc xD, aaahh i que no guanyi el Farsa que no vull fer cap video meu cantant l’himne...

Etiquetes de comentaris: ,