Maltractat
diumenge

Avui parlaré sobre la renfe i el Farsa, si no us agrada el tema doncs entreu aquest link.

Renfe.

Indignat, traicionat, segrestat, maltractat... etc etc i etc. Aquest divendres va ser el colmo, vaig estar esperant el tren durant 2h i vaig arribar a casa 3.30h tard, impotència. Lo pitjor de tot que ara estan amb l’Ave, que si passarà per la Sagrada Familia, que si no se que, que els partits volen que passi per no se on...i jo arribant 4h tard a casa!! On vivim?? Qui som nosaltres?? Som un país del Tercer Món?? L’Ave ens ajudarà als que viatgem cada dia a BCN??. Jo no vull un bitllet gratis per si el tren arriba 15 min, jo vull un transport que em faciliti viatjar a BCN, pq el cotxe encara és pitjor... semblem a l’edat mitjana quan els cavalls trigaven 1 dia per arribar a la capital, és desastrós. Bueno jata, pq crec que no hi haurà cap solució, però sempre podré dir que “he estat usuari de la Renfe”, faré una samarreta amb aquestes paraules i la portaré orgullós per tot el món.

Barça.

Cada vegada hi han més negres al Barça, ara vindrà Henry (o inri) i el Yaya Touré. Prefereixo negres que albins del Nord, a més em cauen millor. Hi ha un negre que estableixo comunicació amb ell i en català! Només porta 1 any i parla molt bé, m’explica moltes coses de la seva vida i el seu país, és molt simpàtic, lo millor de tot que el tio sap parlar més que el Montilla, jo abans el votaria a ell que un montillés. Ueno estava parlant del farsa jaja, doncs no se que dir, ah si, espero la pròxima temporada facin coses guais que si ho arriben a fer potser em compraré la samarreta! xD

Per cert, Felicitats Messi pels teus 20 anys.. quina enveja

Etiquetes de comentaris: , ,