El nou Barça 2007-08
dimarts
Ja estic recuperat del cap de setmana passat. Va ser una mica desastrós, pel meu cumple vaig tenir una contusió al genoll i el diumenge el Farsa va perdre la lliga merescudament. Ara els diaris esportius (catalans) només parlen de que si Henry està fitxat, que si l’Eto’o potser marxarà, que si el Saviola anirà al Pudrit (espero que marxi allà ja que el Farsa no ha estat amigable amb ell i cobrarà molt), ja estic fart del diaris!! Ara faré això:
com m’agradaria que fos el Farsa del 2007-08

Com podeu veure una gran part són italians amb el Materazzi sagnant, i amb el millor atac del món, segur que hi haurà enveja entre ells i molts piques.

Deixant de banda el furgol, falta poc per Sant Joan i els petards! però cau en diumenge.. ooh, ah que em deixo una cosa important, avui al entrar a un vagó de la Renfa, he vist un vòmit de tamany industrial 1x1m, quin fàstic.

Etiquetes de comentaris: ,