Vota'm siusplau!
dissabte




Com heu vist ja comença la meva campanya a l’alcaldia. Jo seré el millor i us dic amb tot el cor ( xD ), no faré xantatge ( xD ), no manipularé (xD), no diré mentides pudrides ( xDDD ), faré tot el que vulgueu ( xD ), no tindré un sou superior a 1000 € en dietes per ser alcalde ( xDD sisi això segur k no ). Total, que si voleu un canvi, siusplau passeu per caixa i voteu l'adagio, és a dir, a mi. Tots construirem un nou futur als nostres blocs.

En propers posts (si tinc temps..) penjaré els meus cartells per l’alcaldia, mentrestant podeu gaudir del banner xD.

Apa que vagi mu be el cap de setmana a totes i tots, i espero que dilluns tornem a ser líders...


p.d. Són molt xungus akests videos del Alberto Fernandez Diaz del pal southpark amb dialecte xarnegu del dur... (D'aquest tio no faré cap mena d'spam web, no s'ho mereix, però el video si xD)

p.d.2. Demano disculpes per penjar akest video... , a més no se.. però fa molta ràbia no?? xD



p.d.3. Bua quin gran error per part meva, he fet spam del Diaz aquest, ara segur que molta gent que el busqui pel google entraran al meu bloc.. nooooooooooooooo

Etiquetes de comentaris: