Sessió de blocaires
divendres

Com veieu estic fent spam d’un altre web xD k vaja sembla professional i tot, és el que te.. ser programador web.. ueno deixant la meva vida sentimental.. potser faré una sessió de música amb les vostres cançons! Si si m’agradaria escoltar una sessió amb cançons triades pels meus amics blocaires, gent que m comenta i que entren. Així que si voleu m podeu dir una o dues cançons xD, després faré una super sessió i si voleu la podreu tenir, uoooo xD

Apa que vagi a tots molt bé! i visca (només) messi

p.d. no vull comentar res sobre el partit d'ahir! quin partit??

---------------------------------------------------------------

Mati: "Mika - Grace kelly" (k frik el libanes akest xD)

Menxu: "Serduchka - Dancing Lasha Tumbai" (bua frikisme pur i dur)

Yrun: "Mix Himne barça-getafe" (thas passat tia)

Eva: "Supremas de mostoles - cibersexo" i "Maria Isabel - Antes muerta que sencilla" (vaja gustos que tens xD)

PD40: "La trinca - Festa Major" i "Golpes Bajos - No mires a los ojos de la gente" (M tornaré boig escoltant tot això al tren jaja)

Ulisses: "Lax'n'busto - Més que la meva sang" i "Red Hot Chilli Peppers - Californication" (Bua ets del pocs amb sentit comú xD)

Gemminola: "Gigi d'agostino - lo sbaglio" (La nostra patria)


Etiquetes de comentaris: ,