Dagio Station Portable
dissabte
Ja he tornat del passat amb el De Lorean, el Ramses II m’ha donat records per a tots i m’ha dit que és del barça i vol que la setmana que ve siguem líders. Ah, tinc una nova novia, us la presento:

DagioStationPortable (DSP o desp)

M’he rallat de llegir llibres i llibres ara toca una mica d’oci, matar persones, fer delinqüència, jugar a tennis o futbol, fer lluites... etc, amb la meva nova xati DSP (quizás quiso decir: mati wapa) . Espero batre tots els rècords, tinc moltes hores per davant, els viatges amb la renfe seran més amenes (no amena (quizás quiso decir: orange)). Uala he fet un parèntesi dins un parèntesi, tot això deu ser culpa de fer tanta programació xD.

Ah!! a veure si el R.Madrid (quizás quiso decir: R.Pudrit) perd d’una vegada i el barça faci un futbol com el del diumenge passat (no m’ho crec), tenim un nom que el sap tothom.


p.d.1 Barça, aquesta nit... per TV3.

p.d.2 Diumenge, vota'm, no estaré a les urnes però si als vostres cors ai no.. al vostres blocs

p.d.3 Properament adagio en.. Canvio Radical! (és broma, mahoma)

Etiquetes de comentaris: , ,