Setmana santa II
dijous

El dagio fent un post a les 10 del mati? Com s’entén?? Coi pq tinc festa jaja que content que estic (que trist xD). Bueno el que volia dir... com sabeu tots a mi m’agrada una mica el Gigi D’agostino, doncs vindrà 2 cops a CAT, un el 21 d’abril al mític bigben i l’altre el 11 de maig al fòrum de bcn que fan allò de Telecrogresca (sort que el tinc al costat, hauré de demanar festa pq cau en un divendres, vull anaaaar a sobre podré veure el Gigi a l’aire lliure).

Per cert, ahir m va pillar la pluja forta, per ser tan xulu, ale m’ho mereixo, per no portar paraigües. A veure si avui no plou que vull sortir al carrer, que si vol ploure que ho faci en hores que estic a casa coi!

Apa que passeu tots unes bones festes (com si fos nadal xD) i que mengeu molts bunyols de quaresma per dir algu.

Etiquetes de comentaris: