En busca y captura
dissabte

L’altre dia (abans d’ahir o que és el mateix.. dijous passat xD) vaig anar a buscar la meva càmera que stava amb la gemmi, no m digueu pq la meva super càmera digital benQ stava amb ella.. pq no ho se i no busqueu respostes al google que no en trobareu xD. Doncs dp de veure la xemmi, el marques i el gofre, vaig dirigir-me en busca de la samarreta de la selecció italiana, si sóc frik k passa!!, pos no hi era... jo la vull! A més vull la que porta les 4 estrelles (copes del món guanyades), és semblant a aquesta. Aquella gent de la botiga, m van dir que estaven totes esgotades i potser dintre d’1 mes o més.. arribarien (no m’ho crec), crec que hauré de fer una visita a Internet i buscar.

Si algú sap on puc trobar, siusplau envieu un sms “la samarreta del dagio està a XXX” al 6669, gràcies, entrareu en el sorteig de dos gofres amb xocolata, una foto firmada del dagio i un sopar romàntic al camp nou amb gran vistes (messi, zambrotta, deco i cia) amb el dagio, clar (no s’admeten participants tios heteros ni homos).

Etiquetes de comentaris: