Oleguer i les firmes
dilluns

Ahir vaig donar un petit suport a l’Oleguer (a aquesta web) ja que fa un dies va dir unes paraules fora de context, també un article que va fer uns dies, però ell pot opinar el que vulgui per això estem un país de llibertats no? pq sinó apa bona nit i tapat xD. No vull dir que penso o no com l’Oleguer, però imagineu si començo a criticar o donar opinions sobre algu al meu bloc.. me’l tancaran? Em faran censura? Bua si passes ploraria sang a borbotons de deboooooo, aniria a la central de Blogger/Google a liarla i fer amics....

Pos mira ara opinaré/criticaré una mica! Estic fart d’aquest país molt i de tot, tot i de tot!. Les vivendes cares com sempre, els sous dels currus tan tristos, vinga pagar els contenidors i coses de reciclatge cada vegada paguem més, ja m diràs tu, al final haurem de pagar més en temes de reciclatge que l’aigua o l’electricitat, doncs vaja ganes de reciclar (eeh Sauron!), ah i l’aigua i l’electricitat ni en parlem, uf després els trens (Renfe i cia , no vull fer cap comentari dels Ferrocarrils Catalans) déu (jo) meu on estas?? sigui santificat el vostre nom (adagio)! xD, que jo vull anar a bcn en 30 min o com a molt 40 min! no en 1.20h amb retardaments de no se que. Una presó a St Joan de Vilatorrada! però que feu! millor a Manresa! així està a prop de la Renfe i del pata negra... També, si vull anar al circ capitalista de l’oci (PortAventura), surt més car el viatge (autopistes.. més autopistes....) que l’entrada!. bua paro que estic plorant... Total, sense tot això, Catalunya no seria el mateix i no podríem mai queixar-nos, gràcies amics.

Ah si m passés algu després d’opinar tot això faré una web pq firmeu i així m doneu suport xD

p.d. NO vull fer cap comentari polític que sinó la puc liar i molt jaja

p.d.2. Visca el Ronaldinho10 i el Thuram21 (35 anys, va néixer 1 de gener) que no aguanta 30 min al camp pq ha de córrer molt, ja que a Itàlia com que tots defensen no fa falta moure’s més d’ 1 m... que trist, clar allà els defenses tenen una mitja de 45 anys, gairebé tots van amb suero.

Etiquetes de comentaris: ,