No és cap relat
divendres

Bua ahir amb l’yru vam plorar una mica de sang... stavem caminant per un carrer xungu (mol xungu) i veiem que s’apropaven 2 tigres (gossos) cap a nosaltres amb ràbia (veure Resident Evil), sort k no ens van veure, van passar de llarg uffff! i després gairebé atropellen amb una bici a la Yru.. deu meu, per un moment la veia contra al terra plorant... Pensàvem que érem esperits ja que ningú ens veien, havíem de regatejar a les persones, que dur xD. Després ens vam dutxar junts.. vam acabar xops... (va ploure.. xD). També vam veure l’arc de Triomf sisi on vaig enterrar els amicsblocaires zombies jaja (veure el relat: Bunker 7). Deu meu quanta sang derramada pels carrers, això si va estar guai jaja.

Més tard quan lYru va marxar cap a casa (a netejar-se la sang)..., la KAsh m va treure una mica de sang que portava, m va deixar net!. Per agrair-la, li vaig deixar veure el meu òrgan preferit, l’iPod nano jaja (ei lYru tb lha tocat!!). Vaja li va encantar molt! com no! és una meravella, això posa a qualsevol.

En fi, mho vaig passar genial!!

Etiquetes de comentaris: ,