El cor del gimnàs
dimecres

Va vinga després de tots el relats explicaré algú sobre cotilleos del gimnàs.. xD.

Fa un temps que corren per allà dos gays, un que és el mascle ibèric (no pernil ibèric) i l’altre la fèmina, aquesta fèmina crec que és la més fèmina de totes les ties! Sisis, de totes del gimnàs i fin i tot.. de Manresa!!. bua com corre el/la pavo/a, mou tot el cos amb el braços allà, sembla k faci papallona (papallona xDD), deu meu, a sobre està molt prim massa, sembla un boqueron, bua i ara be lo més dur.. que el tio es posa allà mirant als altres tios que fan peses i màquines (jo sóc un d’ells), però mira massa!.. es queda allà mirant com 10 min... (jo estic molt incòmode en aquells moments) però el novio no li diu res??? Vaja el novio tb tela és tot el contrari que ell, és gros i alt, te una certa retirada a l’actor Liev Schreiber, bua crec que és ell, fijo!, si no recordo malament va fer una actuació a scream... a veure si m clavarà una ganivetada... xD

El gimnàs és increïble! Pots trobar de tot. En propers posts explicaré sobre un tio que porta a les nenes a ratlla... no us perdeu.. deu haver tomàquet i del bo!, això ni la premsa del cor!. Mare meva m’estic tornant una mica Jaime Cantizano

Etiquetes de comentaris: ,