Bunker 7 – Part 2 (Fantasejant amb blocaires)
divendres

NOTA: durant el relat apareixeran gent k no te bloc, que en tenia i que en te (aquest últims els hi paso aquest relat.. si el volen fer clar que crec k no ho faran xD)

9:36

Després que el zombie i la Mati m’hagin fet suar de valent, m vaig apropar al mort per veure qui era... i de sobte miro la cara.. : -“uala Mati, no pot ser, és el HiDe_, ueno tan és.. ja és mort..”. Vaig agafar la Mati i el ganivet, i vem marxar cap al carrer, no hi havia ningú, només un immens silenci. La Mati m diu: -“dagio, saps.. sempre ma fet morbo fer jocs de mans al carrer” i jo -“tia però k no ho veus! Que ens mataran aquests!”. Ella al final ho va entendre, vam anar corrents per veure si veiem gent normal, i deu meu quina alegria, des de lluny veiem uns mossos d’esquadra i darrera d’ells una mena de bunker ballat elèctricament per tot arreu.

9:50

M’acosto a un dels mossos on a la seva xapa identificadora posava “thuram21” i li dic -“thuram21, que passa a la ciutat???”, i m diu -“entreu a dins i calleu, que estem en alerta màxima”. Total vam entrar a dins, i veiem 5 persones, una d’elles m sonava molt, no podia ser... era el Laprí!. -“Laprí que fas aqui???” i m diu -“No se.. jo estava dins la Renfe destinació Martorell i de sobte estic aquí, no entenc res”. Els altres 4 estaven malferits i no podien parlar, només el Laprí tenia consciència. Total, li dic a la Mati que es quedes al Bunker que havia d’anar a buscar a la meva amiga KAsh. Ella va acceptar la proposta. Li dic al Laprí: -“Siusplau cuida be a la Mati” i m diu -“sisi tu tranquil està a bones mans jojojo”. Marxo del bunker, agafo una thomson i li dic al thuram21 que marxo a buscar una amiga, però ell m’ignorava. De reüll, veia com la Mati i el Laprí s’estaven treien els pantalons, els jerseis, les robes interiors..., potser tenien calor. No mho vaig pensar més i vinga cap al carrer:

10:15





11:00

Finalment vaig arribar a casa la KAsh, abans de trucar la porta, veig que estava mig oberta, doncs vinga a dintre!, vaig arribar fins la seva habitació i mentrestant observava el seu portàtil amb windows xp on amb powerpoint posava: “Dagio, t’estic esperant a la dutxa”. Em vaig dirigir cap a la dutxa, ella estava allà.. ven guapa, i m va dir: -“dagio, dutxat amb mi, que estàs brut i ple de sang”, i jo -“Tia, nono, que hi ha zombies pel carrer”, i ella -“Calla!!! I entra amb mi d’una vegada”. Clar, no podia dir que no. Ens varem ensabonar l’un amb l’altre, vam jugar molt i molt, mentres fèiem postures surrealistes, ens ho vam passar genial, però de sobte vaig sentir unes passes. -“Caca de la vaca!, no he tancat la porta!”, estava allà, ell! el HiDe_, la KAsh no sho creia, jo vaig agafar la thomson i li vaig disparar al crani, va caure al terra, em vaig acostar cap a ell, i li vaig dir... -“Tio, perdona però ho havia de fer, la vida és dura”. La KAsh al veure la meva capacitat de destrucció amb la thomson, m va agafar pel coll, i me’l va acariciar, m’agradava molt, però ho havíem de deixar per un altre dia. No hi havia temps per això.

continuarà...

p.d. El thuram21 és el perdedor xD

Etiquetes de comentaris: