Bunker 7 – Part 1 (Fantasejant amb blocaires)
dijous

Això del relat m la passat l'Alepsi joee (NOTA: És un relat una mica surrealista, bastant xD)

2015 - Bunker 7 al Pàsseig de Gràcia (Barccelona).

El zombies estaven envaint gran part de BCN. Un grup de persones es varen refugiar al Bunker 7.

8:00 AM

Com cada matí, vaig anar a visitar a la meva amiga La Mati, però al anar cap a casa seva notava alguna cosa que no anava be, els carrers eren estranys... però ho ignorava, pq al estar excitat sabent el que m’espera a casa La Mati, ignoro qualsevol cosa encara que sigui una explosió xD.

8:31 AM

Vaig trucar a casa d’ella i m va obrir el portal, arribo a la porta del seu pis, ella m va obrir, i això que li dic: - “Ei Mati que no has notat alguna cosa estranya?” I ella - “Si, que encara no estàs despullat i ja és hora!”. Total, li dic: “NO tia que al carrer....” . Però ella no m va deixar acabar la frase i m va treure tota la roba, m va estampar amb força contra l’escriptori on hi havia un PC amb Windows Vista, va treure la llengua i va dir: - “Avui et faré un repàs”. Va començar per on li agrada ella, pel braç!, m va treure la funda de l’iPod i m va succionar tota la zona del bíceps, dp els abdominals, tota la part de l’esquena, quan va arribar a la zona ..., vaig sentir un soroll a la porta... però cada vegada era més fort. Li comento això del soroll i ella: -“Calla coi deu ser el veí que vol pebre”. Però no estava tranquil, mentres m feia moltes coses.. vaig apartar el seu cap i em vaig posar corrent un abric i cap a la porta... obro la porta... i...

9:01 AM

-“De meu que és això???”. Estava molt espantat, allò ma va agafar la mà, i no se com, li vaig fotre un cop de puny, stava estabornit al terra... però es va aixecar. Em vaig dirigir a la cuina, (La Mati estava veien la escena amb uns ulls.. segur que no s’ho estava creient), agafo un ganivet de carnisseria i li dic a la Mati: -“Tia em de marxar!!”. Però la tia estava molt excitada, em tornar a estampar contra l’escriptori, però veig el PC amb linux.. potser es va reiniciar, es va treure els pantalons, i per uns moment se’m va oblidar que estava el zombie per casa. Ella es va pujar a sobre, i mentres tant jo amb el ganivet a la mà. De cop, veig el zombie que s’acosta, m’aixeco amb la Mati a sobre, amb una ganivetada li vaig destroçar el coll. I li dic a la Mati: - “crec que ha tornat a morir...”. Ella va sudar del que li vaig dir.. i començava a acariciar-me més i més. La imatge era per recordar, jo amb el ganivet a la mà plena de sang, ella acariciant-me mentres galopava i el zombie al terra...

Continuarà...

p.d. La Mati és la Jo Mateixa xDDD

Etiquetes de comentaris: