La meva ipod nano, la dagiopod
divendres

Que us han portat els reis?? Res?? Carbo?? No us agraden els reis?? ¡! Ueno ueno tranquils!! Sabeu! el rei vermell (el rei de la regla.. NOO) m’ha portat una ipod nano de la Sida... (sisi i ho dic així fredament com si m regalessin ipods a punta pala xDD), coi que ara tinc una ipod nano vermella de la Sida! Coi coi coi! que content jajaja. Els que sou uns viciats del meu bloc.. potser recordareu aquest post (gran post si senyor! quant sentiment jajaja)... pos avui s’ha fet realitat!! Amigues i amics, treballadors i treballadores (com diu el Saura, sisi el tercer home important de cat), avui estic moooooolt content!!! que guai! ja penjaré fotos quan tingui ganes jajaja

Apa que passeu un bon dia de reis un gran cap de setmana!!

Etiquetes de comentaris: ,