El meu calendari
dimarts

Ei he tornat!!!! Sento la gent cridant.. el dagio ha tornat!! el dagio ha tornat!!! Tio ueno!!! Sii aquest és el meu primer post de l’any!

Avui he tornat a les pràctiques, només em falten uns 4 dies per acabar-les i després... a veure que faré xD. Si voleu un informàtic uapo, jo sóc un.. us puc fer de tot (relacionat amb l’àmbit informàtic, clar xDD). De moment he començat be l’any, he d’anar al gimnàs a cremar tota la porqueria consumida l’any passat (la setmana passada xD). Espero que vosaltres també hagueu començat amb bon peu l’any!, a per cert pq el 16 de juny no pot ser cap d’any (dia del meu cumple) ?? doncs jo m faré el meu propi calendari i l’imposaré al món, això voldria dir que encara falten 6 mesos per cap d’any xD oleeeee, falta poc jajaja, a més hi hauria molts dies de festa amb caps de setmana de 4 dies.

Etiquetes de comentaris: ,