Dagconfidencial
dijous
Ueno ara si! Després de que l’estellicó pd40 o propde40 m fotés el super meme confessionari.. doncs mira ala ja lhe fet jaja
Explicaré 5 dagconfidencials meus.. que potser molta gent ja ho saben o no jaja

- Dagconfidencial 1. De petit (2-4 anys) tenia la capacitat de memoritzar les marques de cotxes (Renault, Mercedes...) i després podia dir quina marca era cada cotxe que passava davant meu.

- Dagconfidencial 2. Quan m’agrada alguna cosa com per exemple una cançó.. pos puc ser un viciat, escoltar-la com mil cops i no cansar-me... i això passa amb tot que no sigui música tb :)

- Dagconfidencial 3. Després de veure una peli al cine que encara no la tinc al pc.. doncs corrents cap a casa, obrir el bittorrent i baixar ràpidament la peli vista al cine!!

- Dagconfidencial 4. El primer que faig després de sortir al carrer.. és... fer un petó als dits, tocar el terra i mirar el cel (com un jugador de soccer). És mentida això jajajaja. El que vaig després de sortir del portal de casa.. és.. mirar esquerra, dreta i al davant, si tot és correcte, doncs continuar el meu viatge i si no... pos torno a casa a dormir (això últim mai m’ha passat xD).

- Dagconfidencial 5. Quan estic parlant amb gent i m pico (mai arribo a l’insult), doncs quan acabo d parlar dic expressions com: “apa bona nit” o “ala bonanit i tapat” o “que tens son?” o “ala visca el barça” o “a dormir que és tard” o “la vida és dura” o “Estic plorant sang, necessito betadine pels ulls” ... i són frases que dic durant el dia. Tb parlo dagianés a l’intimitat.

Etiquetes de comentaris: