Cert o fals
dimecres

Després de l’apagon de llum d’ahir a Manresa, la qual em va fer petar la font d’alimentació del meu pc (vaja k no arrancava!!), doncs avui al matí he anat comprar-ne una de nova, vaja regal! per déu (jo xD)!.

Vinga va! Vaig a fer allò k el pd40 m’ha obligat fer, lo del falso/verdad. Heu de dir quines frases són certes i quines són mentides podrides... xD ah de certes nhi han 5 i de podrides 5! Ala! Molta sort.. qui ho encerti se’n portarà un fabulós premi!

1. Les peces del meu ordinador sempre les compro al pc green pq m’agrada anar a bcn i veure la “gent”, per després criticar-los.

2. Vaig al gimnàs pq vull ser el més fort de tots! i destroçar les samarretes de la talla M només fent un moviment de múscul, i plorar sang al veure les venes plenes de sang.

3. M’agrada agafar l’últim tren de la nit pq m’encanta el risc, allò de quedar-se a l’estació tota la nit i esperar el tren d les 5 del matí... m puja l’adrenalina, això si abans d’estar amb bona companyia, sinó.. pos agafo el tren de la tarda xD.

4. Tinc certa debilitat a les noies amb serrell una mica llarg (abstenir-se comentaris negatius que perjudiquin l’autor)

5. M’injecto adrenalina al cós per poder agunatar més al gimnàs o poder continuar veient quan el barça està perdent de 3 gols (tinc injeccions d’adrenalina per l’al·lèrgia, coi per si m ve un atac xD)

6. Em poso només “Aqua de Gio” quan vaig al gimnàs, veure un partit del barça o quan jugo a futbol.

7. Tinc tota la saga de la revista Historia de National Geographic pq m’encanten els anuncis de begudes alcohòliques que surten per les pàgines, en especial al Chivas.

8. En ocasions m’encanta beure Swheppes de llimona o kas llimona per dinar, i Cola Zero a la nit, és veritat eeehh!.

9. Porto sempre a la dagionera (bolso petit coi), el discdur, càmera de fotus, mòbil belletti, ulleres per veure millor (mai les utilitzo), papers... i tots els bitllets de tren.

10. Sóc tan frik que a vegades he establert una conversa amb gran fluïdesa en Goagul (un dels llenguatges que fan servir a la sèrie Stargate), fins i tot m brillaven els ulls.

Etiquetes de comentaris: