Cert o Fals: Respostes
divendres

Eiii vinga va posaré quines són certes i quines són falses... no val queixar-se ! ni criticar a l’autor!


1. Cert! completament cert, tot el meu pc l’he comprat al pcgreen, després allà quedo amb les meves amistats i critiquem a gent de por allà xD

2. Fals! Coi k no sóc un hulk xD, només hi vaig per mantenir-me u posar-me una mica fort! Ja ta, ueno tb per petar la xerrada, vaja lo típic que es fa al gimnàs jaja.

3. Fals! Com ha dit algú... em poso histèric. Això si, sempre he arribat en condicions a l’estació per agafar l’últim tren jaja

4. Cert! sense dubte! xD

5. Fals! A veure, mai coi! jajaja l’adrenalina només és per si m ve un atac o m disparen a la cama tipu desembarco de Normandia.

6. Fals!, no m’agrada malgastar l’aqua xD, però per les finals de Xampions siiii

7. Fals!, a veure, estaré subscrit a la revista.. pq surten anuncis de Chivas? xDDD ei sembla k no, però sóc frik de la cultura antiga xD

8. Cert!, a vegades ho he fet, de nit molts cops cola Zero! Que passa ! algun problema?

9. Cert!, sisi porto moltes coses i és petita (la dagionera).

10. Cert!, vale si aquesta és la pregunta trampa. No mireu 3 capítols seguits de Stargate abans de marxar a dormir... que sinó somiareu coses xungues jajaja

Hi ha molts blocaires que han encertat mooooltes! Però sempre hi havia una afirmació o més que nanai jaja

Etiquetes de comentaris: