Per fi!!! divendres
dimarts




Per fi! ja és divendres! i demà diumenge!! Oeee oee.

Ja falta poc pels regals... heu fet la carta pels reis?? Jo tinc una idea de com serà la carta, però encara ho he de perfilar. Aquest any m’he portat be i no he fet cap putadeta, uenu alguna, però res de dolent només per fer amics. En general, he estat un bon noi.. no??. Això d’anar amb un jersei pel carrer al desembre és guai! llàstima que el del temps diu que demà (dia después del barça-bremen) baixarà les temperatures dràsticament i plourà! Vaja de 20º a 5º xD clar, després tothom amb refredats, grips, virus, troyanos... no m’estranya amb aquests canvis de temperatura, us recomano un bon antivirus.. el McAfee, és de pagament, si el voleu gratis pos a l’emule o al bittorrent que per això paguem cada mes l’ADSL. Total, avui el barça ha de guanyar, si no guanya demà no faig post, ja m’enteneu jajaja.

Apa un bon divendres i que demà passeu un bon cap de setmana xDD.

Etiquetes de comentaris: ,