Ni una sola palabra
dijous

Després de molt de temps… he eliminat l’ SPAM warro “ilead.itrack.it” que sortia el meu bloc… uenu això espero xDD. Quin records, alguns els hi sortia SPAM amb música (tonos per descarregar al mobil, “Ni una sola palabra, ni gestos ni miradas apasionadas..” mítica cançó del bloc xDDD), i altres publicitat de llibres, cotxes, coses rares i xungues... tot per culpa d’un servei d’estadístiques del bloc. Fa temps (bastant) que ho sabia però no ho treia per mandra (el meu PC mai m’ha sortit aquest genial SPAM), fins ara... espero que no surti mai més!. Dintre de poc hi haurà SPAM warru però del meu, no de del famós “ilead.itrack.it”. NO m’agrada gens tenir publicitat warra sense el meu consentiment.

Per cert, el servei d’estadístiques és el webstats4u... si voleu tenir SPAM al vostre bloc i escoltar la cançó “Ni una sola palabra, ni gestos ni miradas apasionadas..”, entreu a la web i seguiu els passos, després el podreu contemplar i escoltar, ja veureu que hi ha molt sentiment dins l’SPAM.

Demà diumenge.. que be!

Etiquetes de comentaris: