Mymy o meme
dimarts

Uenu avui toca fer un mymy xD meme + yrun inventat per la yrun.

“Aquest consisteix en escriure la frase més culpidora d'algun llibre. La que te'n recordis més i escriure-la per a que pugui culpir als altres blocaires!”

La meva diu així: “La parte negativa era que seguía enamorado de una monja

Mola és xungu.. tot el llibre és una mica xungu, encara no l’he acabat i mira que tinc temps!. Fot temps que el tinc i encara estic a la mateixa pàgina jajaja. Només m’agrada llegir en primavera, estiu o tardor, a l’hivern bua.. em costa molt!!

A també faré el meme que me’l va passar, crec que la Fraggle xD.

“És molt senzill: agafa el llibre més proper (no el que més t'agradi!!!) Obre'l per la pàgina 123. Troba la cinquena frase. Escriu l'oració juntament amb aquestes instruccions. Troba algunes víctimes propiciatòries a qui passar-lo.”

Pàg 123: “dio una vuelta completa en el cuarto, ante la consternación de Aureliano

Bua el llibre se’n diu “Cien años de soledad” de García Márquez. Típic llibre que et fan llegir a l’ESO que després suspens pq et baixes tots el resums del rincondelvago i clar... no és el mateix llegir resums que el llibre... eiii que m’he llegit el llibre tb!!!.

Paso el mymy o meme a qui vulgui, pq tots per a mi sou iguals ... (sóc pilota)

Etiquetes de comentaris: