Microsoft m'espera
dijous

Amigues i amics! Que content que estic! m’han trucat d’infojobs sobre un curru que correspon a l’empresa Microsoft Dynamics !. sisi, ara aquesta “gran” empresa (per fer la pilota) s’instal·larà a Manresa i necessiten gent per fer la feina bruta i guarra, no és un curru per netejar els wc, és per fer webs!. Busquen gent efectiva, motivada, del madriz, atenta, mediàtica, amb sentit comú... i autèntic fan de l’Internet Explorer 7 com jo!. M’han enviat un mail, la qual hauria de fer uns petits canvis al meu pc, com per exemple, comprar les llicencies de Windows XP, Office, Adobe Premier, CoolEdit, WinRar, WinZip, FileZilla, els programes de Macromedia... i després desinstal·lar els programes gratuïts que perjudiquin econòmicament a Microsoft, com el Firefox o el gtalk, també eliminar els programes tipu Emule, però bueno no passa res, total sempre he estat legal, mai he fet res dolent. Ja us explicaré que tal nirà tot. A per cert, l’entrevista serà a casa meva amb una webcam, i parlarem via messenger mestres degustem un bon pernil pata negra!... com mola! estic nerviós... sort que és 28 de desembre

Apa jo continuo les meves vacances xD.

Etiquetes de comentaris: