Visca Jo
dimarts

Ara mateix estic molt millor físicament. Els últims dos dies estava xungu, mal d panxa.. malestar general, tot i així el diumenge vaig anar a la fira medieval de Súria i ahir jugar el següent partit del torneig de furgol. La fira de Súria, igual que cada any, esta guai, tot l’ambient era molt medieval com aquelles èpoques de prínceps, reis, pestes, proscrits, quenuevastraesderesa, bufons (no el porter d’Italia xD). Però el que faltava en la fira era l’olor aquella de pudor constant, la peste negra, caques gegants pel mig del carrer, persones a la guillotina, sacrificis.. etc etc. I el partit d’ahir.. sense comentaris, el pròxim partit aniré amb una cinta negra al braç com a senyal de dol, ja que el nostre equip està una mica mort, però mai perdo l’esperança.. segur que guanyarem coi! Visca Tecnoba (spam gratuït per gentilesa de "el diari d'un rodriguez"), Visca Cat, Visca Deco, Visca Jo i Visca les meves al·lèrgies.