Trocadero abandonat
dijous



Buaaa, acabo d'aterrar a frikilàndia!!! xDD

Té el seu punt ser friki... :DD! Jo no me'n considero, però qui sap, potser encara he de conèixer la part més freak de mi..

Van ser les teves primers paraules!! al meu bloc, es veritat sóc una mica frik.. i puc dir que tu també tens algunes cosetes friks jaja. Recordo que abans que m comentessis visitava el teu bloc, la qual m’incitava a fer més posts, i fins ara no he parat. Però crec que a partir d’ara no veuré cap post nou al teu bloc... deu ser com un cicle on hi ha un començament i un final, la qual voldrà dir que el meu potser també tindrà un final.. tot i així et seguiré visitant, per recordar vells temps. He aprés molt de tu! a més ens ho m passat genial amb els blocs.. com la porra que vas guanyar! sempre ho recordaré i segur que tu també, o els molts cops que m quedat! i veure monuments (bars, motus, pompeus... xD), bodes, caminar.. compartir informació referents altres blocs, criticar a gent xD...

Saps, ets una peça important d’aquest bloc i formes part del meu bloc, sense tu potser això seria molt diferent del que es.. i mira m’agrada moltísim com és ara. Espero que m segueixis llegint (no és cap obligació xDD) per poder saber que encara estàs viva. Trocadero abandonat, moltes gràcies per haver existit i formar part de la meva vida diària xD