Tren de BCN (tornada)
dimecres

El que havia promès.. la tornada amb el tren! xD.

Després de passar la tarda amb la KAsh, que per cert m’ho vaig passar mu beee com sempre xD, vaig agafar el tren cap a Manresa. Tot normal fins que em col·loco al seient.

Escena 1:

Entren dues killes (deurien tenir 18 anys), es posen davant meu i comencen a de trios, que si volien fer amb no se qui.. així una bona estona.. que dur.

Escena 2:

Des de lluny veia que s'apropava un superkillo, l’anomenaré xori, i es posa darrera la dues killes (com no xD). Ell entra en acció i comença a parlar amb elles, de cop i volta una killa salta dient: tu amigo ese de allí es ta muy callao que vanga!. Dit i fet, s’acosten 2 killos més, els anomenaré, jony i pesha. Comencen a parlar amb les killes… i salta una killa dient: nos vamos pq sois muy feos. Bua i marxen a un altre vagó! Que dur.

Escena 3:

El xori i el peisha comencen a parlar i a discutir sobre aquestes ties. I això que diu el xori: Tu (peisha) siempre mientes y no se donde vas con esa cara k tienes, por eso la tias esas se fueron. Peisha: yo no miento! Eres tu, tu joputa! a k me levanto y te meto un zapatazo, no me faltes el respeto. En aquests moments l’ambient s’escalfava xD. Aquesta discussió va durar uns 20 min, hi havia molts insults durs però durs, contra la família i contra tot. I de cop, el Peisha s’aixeca, li fa un amago amb el puny i torna a seure.. i diu el Peisha: te has cagaoo ee. Xori: yo cagaoo… si quieres m puedes matar, m da igual todo, desgraciao. Total, el Peisha salta del seient, li fot un cop d puny… i comencen a lluitar molt durament, cops al cap, a la panxa.., fins que s’acosta un tio (germà gran del Peisha) i atura la matança.

Escena 4:

El germà amb ajuda d’un amic paren la lluita, veig com el Xori li surt sang del nas, i jo a primera fila, veig com una noia surt de no se on, que devia estar llegit, i es posa al costat meu, segurament per allunyar-se de la lluita. El Peisha tota l’estona dient que quan surtin del tren el matarà.. i el Xori mentrestant treus uns anells, se’ls posa a la mà tot donant un petó a cada anell i mirant al cel (k frik k desgraciat xD). El tren arriba a Terrassa i marxen tots! siiii!! Lo millor de tot va ser l’amic Jony que no va fotre res.. només mirar com jo i com tots. Bua que dur, això si que és amortitzar el bitllet de rodalies.

Me deixat moltes coses.. això només era un resum de la tornada. Per cert, després de tot aquest show, van entrar dos xinos…… (continuarà.. o no)