Rafa no me jodas
dilluns
Coi coi! Tranquils ja teniu el meu nou post!

Divendres passat no vaig poder fer cap post, ja que tava a BCN fent una petita visita a la xemmi ooohh. Vale tot molt bé.. ara be lo millor xD. Normalment quan agafo la renfa (destinació BCN), compro el bitllet d’anada, mai el de tornada ja que no se si al tornar agafaré una altre estació (martorell) o altre companyia de trens (catalans), total, per primer cop en me vida vaig comprar un bitllet d’anada i tornada... i... finalment no vaig fer servir el de tornada! Jaja quin desastre que estic fet!. I us preguntareu tots.. adagio i com vas tornar a Manresa?? Doncs el mandarinaman, el djoan i la xemmi (un trio xungu, abstenir-se comentaris sexuals) m van apropar a Manresa, val si, l’excusa era per anar a sopar per Resa xD. Llàstima que no vam sortir de festa, segurament m’hagués trobat al Farlopa!.

Coses que cal tenir al cap: -No comprar mai més un bitllet anada/tornada, -Si algun dia em trobo al Rafa (no me jodas) fer-li una mica de sang, -No sortir de casa si em trobo bastant fet caldo (ara tinc mal de panxeta ..), -No menjar panellets amb fruits secs (tinc al·lèrgia als pinyons, pipes...), -No dir mes tonteries com les que estic dient ara xD.