Dissabte amb G.Ponte
dilluns










Aquest passat dissabte… brutal! Vaig anar a veure il maestro Gabry Ponte al Big Ben (discoteca de mollesura- prop de lleida) amb el garf4 i el titus. Abans d’anar a la disco vam passar per Lleida a sopar, si tio, imagineu-vos que us diu la mare: On vas a sopar?? I jo: a Lleida, només esta a uns bastants minuts (de manresa). Ja veus per anar cada dissabte..., ah Farlopa et recomano aquest lloc xDD és diu Parrots (lloro, en dialecte català central). Per deu quin local, els entrepans/torrades eren super friks (tamany XXL), hauré de fer doble sessió al gimnàs per cremar l’entrepà de llonganissa (botifarra, en dialecte català central). Total, un cop fet la super menjada (abstenir-se de comentaris sexuals) cap a BigBen... 30 min després... estàvem allà... Com que teníem entrades anticipades no vam fer cua! (jajaja toma!), i després esperar fins les 2h que comences el show. Va estar genial, ja penjaré algun vídeo al youtube. Vora les 4.45 va acabar, el Gabry va sortir de la zona DJ i es va apropar al públic, jo el vaig abraçar (com l’últim cop xD), li anava a dir que es passes un dia per Resa a prendre algu, però clar passo perquè viu a Torino i si ha de baixar a Resa.. (excusa barata, el tio no m coneix o si, potser entra al meu bloc). Finalment, vaig arribar a casa a les 6.05 AM i a mumir que dintre d’unes hores toca currar xD.

Sóc destroyer, després de currar, ràpid que fan el Mallorca-Barça, sort que la segona part va ser entretinguda sinó estaria fent, tota la tarda, la marmota.

Fotos feta per Adagio a BigBen