Bella Italia
dimecres



“Impiccherranno Geordie con una corda doro, un privelegio raro, rub sei cervi nel parco del re, vendendoli per denaro”

Alguns de vosaltres ja sabeu la meva afició a Itàlia i altres no... xD. Doncs si, m’agrada muoolt i m’encanta l’idioma, és genial!. Si abans de sortir de l’ou m diuen un lloc per néixer que no sigui a CAT, jo diria... a Firenze! Firenze!! o Verona! Verona!!. Fa molts anys que no hi vaig... uns 6 o 7 anys, és molt de temps! Espero anar-hi dintre de poc.. altra gent han anat fa poquet i... quina enveja els tinc!!!. Quan tingui una feina estable i temps lliure potser aniré a l’escola d’idiomes per aprendre italià, que només se les cançons de memòria jaja xD. També podria fer com el Laprí, un diccionari i vinga a parlar sol per casa... però no se si tinc tanta força de voluntat com ell. Amb tot aquet rollu de la meva vida sentimental, ara podríeu imaginar quins plats culinaris (paraula lletja semblant a “escrutinis” xD) m’encanten.. no?? pizza, macarroni, spaghetti... entre d’altres. A per cert també tinc vestimenta relacionada amb Italià, camisetes, clauers, diners... frik frik. Tot i així, igualment estimo el meu país d’origen i molt!

Proposta Nadalenca: “Blocaire Invisible”. Per le più informazioni qui e qui



Nota: Aquest post l´ha publicat la Gemminola, però el text ha estat escrit per l´Adagio [És el que té la societat G&D, que cooperem els uns amb els altres]