Teletransport
dimarts

Fa pocs dies, uns danesos xungus van aconseguir teletransportar un objecte a mig metre de distancia! olé tus webs!. Es veu que fins ara només havien aconseguit teletransportar dos àtoms a una fracció de mil·límetre de distància. Jo aquestes coses xungues no en tinc ni idea, que si han utilitzat tècniques relacionades a la llum, que si magnetisme... jo que se! xD sóc només un aprenent informàtic-esportista-culé. Però, el que vull és... algun dia poder teletransportar-me de BCN a Manresa quan em vingui de gust, i així no estar pendent a quina hora sortirà l’últim tren (certa persona diu que em poso histèric sobre aquests temes d’horaris xDD). Ara que hi penso... ja no seria necessari portar calçat per fer la Pica d’Estats, amb un pijama (de màniga llarga.. pq fa molt fred!), la màquina teletransportadora i vinga tots al Cim! a liarla. També seria guapo dir... hosti no se que fer aquesta tarda... va vinga aniré al gimnàs, després faré una visita a l’amic Thuram21 que està al Nepal, i finalment a dormir a casa de la Gemmi situat al centre del Vaticà. El que no arribo a entendre és si... mentres t’estan teletransportant.. paren de cop la màquina!.. on estaré?? A una realitat paral·lela??

Total, després del teletransport que inventaran?? la màquina del temps? ... he vist massa Stargate xDD