Excursió a la Pica d'Estats
dissabte

Avui ja estic bastant recuperat de l’excursió a la Pica d’Estats (12-13 octubre) juntament amb el HiDe_.

La història comença així...

22h arribada al Pla de la farga (Pàrquing), sopar i “dormir” en un 306, dormir entre cometes pq no vaig dormir molt bé xDD, aquest seients d’esportiu.. no van gens bé per dormir. A les 5 desperts, esmorzar i començar la caminada. Clar, de nit no es veu res, però gràcies al meu lot vam poder veure el camí, tot i així ens vam perdre. Però gràcies al nostre instint (mentida), vam trobar el camí. Ja començava a sortir el sol, preciós, la qual el lot no era necessari. A partir d’aquí tot el trajecte normal. Els paisatges espectaculars, i les muntanyes nevades, genial, jo no veia clar pujar el cim ja que no teníem el calçat idoni per caminar sobre gel o neu (total, al final no vam pujar el cim xD). Vam arribar al refugi de Vallferrera. Tot seguit, rumb fins a una gran esplanada (Plans de Sotllo), caminar 1h més fins arribar a l’Estany de Sotllo. I finalment al l’estany d’Estats. Dinar una mica i tornar a enrere en busca del cotxe. Durant la baixada els nostres genolls patien una mica, però al final vam arribar al Pàrquing. Per cert, si voleu anar a la Pica millor a l’agost o a el setembre (no hi ha gaire neu) i aparqueu el cotxe al Pla de Boet, no com nosaltres que vam aparcar molt més avall (Pla de la farga). De la Pla de la Farga fins al Pla de Boet hi han 2h caminant, i del Pla de Boet al Refugi 20 min. Total vam fer 2:20H fins al refugi xDD, la gent normal fan 20 min ja que aparquen el cotxe a prop del refugi.

Aquí teniu algunes imatges a la meva nova web de galeries d’imatges.